The Cloud Home
by Eleazhar P.
:: Saturday, December 17, 2011
Do Pictures Speak Louder Than Words?

Well, YES, if you ask me so. There are things unspoken by words, then you cry. That's what babies do. There are things can't be done by actions, then you get angry, laugh, smile, and then starting yourself to sing. For most things, pictures can show the majority of emotions. You can SEE, read, feel, and sense things which are not spoken by words.

"Mas, kok lo tau kalo kemarin itu aku bohongin? Kentara kali ya ini muka?"

"Mungkin gen romantismu lebih dominan. Mungkin kau sudah hampir menemukan apa yang sebenarnya kau cari-cari. Tergesa-gesa langit merubah wajah, mungkin tidak seperti perubahan langit hatimu."


"Ubannya malah mencuat keluar, banyak tuh."
"Tau nih, memang makin tua."
"Yes, we're getting older, for each seconds.. *sigh*"

Begitu cepatnya detik dan hari berlalu. Kadang kita hanya menjadi terlalu sibuk, lalu terlupa hal-hal yang mungkin lebih penting. Untuk setiap waktu, tempat, dan kebendaan. Aku. Kamu. Hidup dan dunia.


"Jangan lagi elo ngomong nggak bener tentang capeknya ngejalanin hidup."

"Iya, nggak lagi. Aku tau masih ada yang sayang ke aku, seaneh dan sejeleknya aku.."

All photos by: Eleazhar P.

Labels: ,

Eleazhar P. @ 12/17/2011 03:55:00 PM.

0 Comments:

Post a Comment

Back to blog homepage...
  Web This Blog

 

:: Blogger + Designer

Eleazhar Purba. Indonesian, living in Jakarta. A parts logistics lead who is interested in arts, writings, designs, photos, and the universe. More...
Find me on:

:: Categories

:: Featured

:: Monthly Archives